MITTE Communications kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: MITTE Communications

A MITTE felel Magyarország első fizikus-mérnök alapképzésének ügynökségi feladataiért

Magyarországon elsőként indít fizikus-mérnök alapszakot a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME). Az egyetem integrált kampány keretében vezeti be a 2023 szeptemberében induló, angol nyelvű képzést, amely magába foglalja a szak arculatának és weboldalának komplex tervezését, valamint a kommunikációs és kreatív stratégia kialakítását és végrehajtását. A képzés a Bosch és a Semilab vállalatok támogatásával indul, akik szakmai nagykövetként is a kampány mellé álltak, a piacképes, gyakorlatorientált tudás értékét és a szakemberek utánpótlásának jelentőségét hangsúlyozva.

2022. december 17. 15:54

Digitális stratégiába és service designba fektetnek a múzeumok a pandémia után

Európa-szerte és a tengerentúlon is egyre kevesebb korlátozással üzemelnek újra a múzeumok. A pandémia alatt szerzett tapasztalatok azonban sok olyan változást hoztak, amelyek hosszú távon alakítják át az intézmények stratégiáját.  A Múzeumok Nemzetközi Tanácsának (ICOM) kutatása szerint a kiállítóhelyek 77%-a tervezte digitális stratégiájának megújítását egy évvel a pandémia megjelenése után. A fókuszba tehát a digitális bővülés és az egyre inkább személyre szabott látogatói élmény kerül. A változásokkal a magyarországi intézményeknek is érdemes lépést tartani.

2022. március 11. 11:14

8 másodperc és a Z generáció már nem is figyel rád

Minden eddiginél kevesebb ideig tudnak figyelni, folyamatosan elérhetőek online, mégis elutasítják az ott látott hirdetéseket, és hihetetlen tempóban változtatják szokásaikat: a Z generáció hatékony elérése napjaink egyik legnagyobb kihívása a márkák számára. Hazai szakemberek szerint személyre szabott üzenetekkel és a közösséghez való tartozás érzésével azonban ők is meggyőzhetők.

2018. február 13. 13:45

A teljesítmény és a márkaépítés összhangja

Egyre inkább meg kell küzdeniük a márkáknak a fogyasztói figyelemért, de nem mindegy, hogy azt milyen eszközökkel teszik. Az ADDICT Interactive és a MITTE Communications közös iparági felmérést készített, melyből kirajzolódik: a brandinget és a performance marketinget ötvöző kampányok értékesítéstámogatás, márkaismertség és költséghatékonyság terén is jóval nagyobb eredményességet hozhatnak. 

2018. január 23. 12:57

A MITTE Communications nyerte az NNG kreatív ügynökségi tenderét

2016 februártól a MITTE egy éven keresztül teljes körű együttműködés keretein belül látja el a 6 kontinensen, összesen 12 irodával jelenlévő globális vállalat Magyarországról irányított kreatív tervezési feladatait. Az NNG, mint globálisan az egyik piacvezető navigáció-fejlesztő cég arculatfrissítése, az új ügynökség nyertes terve alapján valósul meg.

2016. március 2. 11:21

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

A CEU Határtalan Tudás előadássorozatán részt vett kiváló magyar tudósok előadásaiból tanulhatnak a középiskolások a CEU digitális oktatási platformján. Ürge-Vorsatz Diana, Barabási Albert-László, Spiró György, Pléh Csaba, Falus András, Csaba László, Bányai Éva. Csak néhány név azok közül, akik előadásait a középiskolai pedagógusok segítségül hívhatják a tanítás során a tananyag kiegészítéséhez.

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

A Continental technológiai vállalat a 2024-es Consumer Electronics Show-n mutatta be új kijelzőjét, az úgynevezett Crystal Center Display-t. A prémium kategóriás járművekbe gyártott terméket egy elegáns, keret nélküli, félig átlátszó kristályba ágyazták, mely megjelenésével teljesen új lehetőségeket nyújt a minimalista luxus integrálására. 

2024. április 10. 14:55